Česta pitanja

Koliko vremena treba da prođe od porudžbine, do dostave na moju adresu?

Ukoliko plaćate pouzećem, nakon dobijenog upita, robu šaljemo u roku od 3 radna dana. Molimo Vas da uzmete u obzir radno vreme kurirskih službi vikendima i praznicima, i to da će sve narudžbine nastale u tim danima biti prenete na sledeći radni dan.

Šta da uradim ukoliko nisam primio poručene proizvode u navedenom roku ili su proizvodi oštećeni?

U slučaju da niste primili naručene proizvode u okviru navedenog vremena potrebnog za dostavu ili ste primili oštećen paket ili oštećene proizvode unutar isporučenog paketa, ljubazno Vas molimo da nas odmah obavestite e-mailom, na office@frutimo.rs, u kome ćete navesti datum i broj vaše narudžbenice sa slikama eventualnih oštećenja kako bi smo što pre adekvatno reagovali. Ukoliko neki od proizvoda odstupaju od navedene specifikacije na sajtu, takođe Vas molimo da nas kontaktirate na gore navedeni e-mail. Biće zahtevano da pošaljete proizvod, nakon čega će proizvod biti zamenjen i vraćen pošiljaocu. Ostala oštećenja nastala greškom korisnika, neće biti  prihvaćena. Odgovornost za upotrebu i korišćenje proizvoda snosi isključivo korisnik. Prilikom vraćanja ili zamene, potrošač je dužan da dostavi originalan račun i proizvode, neoštećene u originalnom pakovanju, a predmetne troškove dostave ili transporta do našeg magacina snosi potrošač. Prema Zakonu o zaštiti potrošača član 16. Stav 1, tačka 5., potrošač ima prava na jednostrani raskid ugovora tj. u roku od 14 dana od zaključenja ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija da bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor. Sve primljene reklamacije će se tretirati u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača http://mtt.gov.rs/download/1/zakon-o-zastiti-potrosaca.pdf

sr_RSSerbian
sr_RSSerbian